påsklov och svt

idag, just i denna minut sitter jag hemma i min egna säng och har påsklov, vilket innebär ingen skola, mys och massa påskgodis, 4 av 5. imorgon är det även tävlingspremiär för min del i sverige, jag vet dock inte hur det kommer gå att springa med mitt knä, så jag låter morgondagens magkänsla bestämma om jag ska tävla eller inte. förresten nu ska jag berätta veckans höjdpunkt för min del, höjdpunkten utspelade sig i den kungliga hufudstaden i tvhuset. vi fick gå runt i olika tvlokaler, tex lets dance studion, parlamentetstudion och sist men inte minst nyheterna/väder-studion, där visade jag mina talanger och fick in en fot på tv.

jag fick stå och vara meterolog, det var sjukt kul. funderar starkt på att bli det och konkurrera ut Tone. våran boss (guide) sa iallafall att jag var duktig och sa att om några år kunde jag säkert få jobb där med mina väderkunskaper, haha. jag har nog en framtid på arbetsmarknaden om några år trots allt. dessutom provade även jag och klara på att sitta in det blåa partiets stolar i parlamentet, så nu har vi björn gustavssons rumpbaciller på våra rumpor, omg! nej nu ska jag kila iväg och borsta mina tänder, god natt / carin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0