Måndag

Nu befinner jag mig i Bruksvallarna i vårt hus. Det är fint, dock finns det inga lampor på toan på övervåningen. Igår åkte vi skidor och jag var fruktansvärt bra på det, eller ja, relativt bra.
 
På eftermiddagen skulle vi promenada taxarna, men bestämde oss för att göra något annorlunda istället. Så mamma och jag svidade om till skidor och satte på oss varsitt taxkoppel runt magen och sen lämnade vi huset för att möta vårt öde i skidspåret. Detta fick en rätt intressant början då taxarna bestämde sig för att leka lite och inte bry sig om att deras snören blev väldigt ihop knytna. Men vi löste det och sen bar det av. Felix drog mig de första 50 metrarna tills han höll på att avlida, sen började vi samarbeta. Det var i alla fall kul.

Vi ska snart ut igen, och jag ville bara meddela min lycka över att även jag vara spotify användare numera. Sen tre minuter tillbaka. Härligt. Allt detta tack vare Markus Krunegård.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0