Babe

Här sitter vi nu, nyss hemkommna från Kupan-affären vid Nytorget. Eftersom vi är så socialt begåvade så lyckades vi övertala Crister, aka. Crabban, att köra oss dit i en av bussarna. Mycket vänligt av honom.
Väl i Kupan så var besvikelsen lika stor som när jag och Rebecca var där förra gången, dock blev det två köp idag. Ett par gardiner som ska matcha Rebeccas nya turk matta och en hemlig gåva till en hemlig person. Efter detta tog vi en tripp till Netto där vi lyckades med att inte köpa godiset utan istället investera i fem tändare och fyra påsar. Bra bra.
Så som sagt var, nu sitter vi här och funderar på vad vi ska göra. Carin vill äta och jag vill göra något kul, bajsa månne som Bejan skulle sagt.

Auf Wiedershen.
/Elin+Carin på ett hörn

PS. Denna veckas babe är David Eriksson. Bild dyker upp om internet blir glatt igen.

Kommentarer
Postat av: rebeca

snopp, jag gillar mattor. wiho, jajaja. snopp.

2008-09-16 @ 16:23:11
URL: http://january.blogg.se/
Postat av: johanna

JAG VILL BLI NÄSTA VECKAS BABE:D snälla?

2008-09-16 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0