Tullinge

Här sitter jag hemma i mitt vackra hus med mina vackra möbler hos min vackra familj i vackra Tullinge.
Jag är redan trött som en apa, men vill inte sova då jag måste kolla på Top Model som jag spelade in för att kunna äta samtidigt. Spännande.
Hade en jävla röta med tåget då jag lyckades hoppa på ett som gick en minut efter att jag kommit till Södertälje. Kom en hem halvtimme tidigare. Då väntade mat och två glada taxar. Kanonkul.
Sen har jag pratat med Jonas som ska till Karlstads motsvarighet till Ben-knäckar Mark. Lycka till önskar vi här på bloggredaktionens hufvudkontoooooor.

Imorn ska jag in och shoppa nya kläder på stureplan och östermalm, man är ju lite finare och lite bättre. Stekarfingret. Sedan har jag även möte med en massa hiiiiiiimla important people, jag är ju såååååå busy! OMG LOL!
Fast först ska jag ta mina två sprutor, det kan behövas i nuläget eller? Mahahaha

ELIN OCH TAXAR OCH HUS=FF!

Kommentarer
Postat av: angelica

säger bara - O M G ! ! !

2008-09-25 @ 09:13:49
URL: http://metrobloggen.se/ansiktsburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0