TODAY'S


Humör: glatt, jag fick växter till fiskarna som fortfarande lever
Klädsel: filt och trosor
Frisyr: fett hår
Minus: håret luktar skumt, en mystisk obestämt lukt..hmm
Plus: jag var inte sist på dm...
Minus: ..utan bara trejde sist
Mys:  gosestund i soffan med marre_sand och CARIN
Saknad: godis, men inget mer nu. Ack nej
Händelse:  alla tre fiskarna levde när jag kom till Hallsberg igen.
önskan idag: att någon bär ut mina sopor .
ser fram emot:  sängen, den ser skön ut.


Idag har vi då skapat denna underbara blogg, den är mitt liv, den luft jag kommer andas från och med nu. Den är verkligen så rätt. Och eftersom jag är så kåt på nya saker så prövar jag direkt, ballt.
Adjö min älskade blogg, nu är det snart min älskade säng jag ska ta mig ner i. Notera ner, den står nästan på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0