SM FEEST!

I helgen var det alltså SM.
Helgen inleddes med resa till Gnesta där jag väntade på Ok Tyr, eftersom det inte var någon hemma i mitt egna hus och jag inte vågar sova själv då. Så väl framme i Gnesta checkade jag in på ett café eftersom biblioteket var stängt och tyrarna inte skulle komma på en och en halv timme. Där fick jag höra diverse fredags skvaller om diverse Gnesta-fyllon. Spännande spännande. Och jag vill även påpeka att mogen som jag är så drack jag kaffe, med ytterst lite grädde. Jag är stolt över mig själv, jag är på uppgång.
Sedan efter tio min gick jag till pressbyrån eftersom de skulle stänga där också. Sen efter en timme kom Tyr och allt var bra. Jag fick mitt eftersaknade hångel och en puss sen var det avfärd mot ishallen där vi bodde.
Kvalet gick bra(!), så jag var mycket mycket nöjd och som Carin sa gick jag vidare. Dock gick det lite sämre idag, jag var nämligen helt sist. Plats 30. Hahaha, utan att ens missa särskilt mycket. Men, å ena sidan var det ju ingen som förväntade sig en vinst av mig heller så jag är nöjd. Jag höll dock på att dö när jag vandrade runt på TC efteråt. Trött trött trött.

Nu sitter jag i Hallsberg efter äventyr med Rebecca och Martin (inte samtidigt dock) och nu har jag blivit lämnad ensam i min lägenhet med mitt halvfulla paket Maryland. Gotte.

Snusse
Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Elin! Jonas syster här. Fick ju höra av brorsan för ett tag sen att ni skaffat blogg. Och taxarna har jag spanat in på bilddagboken, så söta så!! Va duktig du var som tog dig till final. Ha det bra! Kram

2008-09-22 @ 19:22:58
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0