Fussball

Idag har jag inte varit på topp. Ont i huvudet och allmänt inte glad, så jag undvek skolan och låg hemma i min säng och sörjde diverse saker. Men det har gått över nu, nästan.
Vi har spelat fotboll med/mot killarna. Jävligt roligt faktiskt, för när man gör det får man vara våldsam och gå in för det utan att någon tycker att man är för seriös. Skulle jag få rösta skulle vi ha sån träning någon gång ibland också. Och det gör inget att jag inte kan hantera en boll, jag fick skada folk lite ändå. Jag måste ju leva upp till min nya titel som hård polis.
Middagen, som för övrigt är den enda riktiga mat som jag ätit av någon oförklarlig anledning, förtärdes med Carin och Martin. Det blev gårdagens tacopaj för cajjsunk och tacoköttfärs och makaroner för marre_sand. Det var trevligt, tyckte jag.
Nu sitter jag och fryser lite, för jag borde duscha men orkar inte. Mitt hår är fett och jag luktar förmodligen svett. Mmm, mysigt. Not.
Som en sista bonus kan jag meddela att Och äntligen verkar ha anpassat sig till akvariemiljön på mitt rum, han är numera mörkgrå och närmar sig sakta men säkert den svarta färg som han ska ha. Han är alltså inte längre grå/genomskinlig.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0