Bajskorv

Idag har jag som alla andra dagar varit i skolan och hängt med mina homeis. Det var häftigt tyckte jag. Speciellt när vi fick kasta spjut på idrotten och jag inte var sämst. 4 av 5 toasters.
Sen kom jag hem och blev lite små arg, eftersom Hassan som jag ägnat dagen åt att ladda ner inte gick att lyssna på. Så jag blev tvungen att leta rätt på en annan och nu går det segt. Och sen insåg jag nästan hur kallt det var ute och att jag var tvungen att åka med på träningen och träna. Det smärtade att resa mig från min varma stol och klä på mig träningskläder som inte var så varma. Dock klarade jag träningen bra, vilket eventuellt kan ha något att göra med att jag bara sprang halva banan. Hoho.
Så nu sitter jag här hemma och ska snart äta någon av alla de kulinariska läckerheter som Centralen erbjuder. Bajs någon?
Carin ligger i sin säng och sexar upp sig, grrrrr.

/Elin

Kommentarer
Postat av: johanna nordin

vi är asgrymma ! och jag är bloggens trognaste läsare föralltid ;)

2008-09-15 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0