Top Model

Har precis tittat klart på Top Model 10. Vilken besvikelse, Whitney. Hur kunde hon vinna? Vi skrek rakt ut i förtvivlan när de sa det. Inte bra alls:(
Dagen har inte varit på topp. Kommer hem och ska plugga matten som jag skjutit på. Efter två tal, får jag ett vredesutbrott och inte långt från tårarna springer jag från Martin hem till Angelicas säng för att läsa lite Vecko Revy om människor som har det sämre. Det kändes lite bättre. Tills jag insåg att jag var tvungen att träna. I regnet och minusgraderna. Humöret sjönk som en sten och jag kände mig som en fet padda när jag var ute i skogen. Dock blev jag lite glad när Rebecca sprang ikapp mig med 4 sekunder och så fick jag den vackra låten Matteboken på hjärnan. Något som jag senare berättade för Rebecca i sjungade form. Hon blev glad.

Sen gick vi till Konsum och köpte godis. Då blev jag riktigt glad.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0