Sticka

Dagens äventyr var som sagt var friidrotts km. Jag och Carin var funktionärer, och agerade som längd mätare/längd grops krattare. Det gick bra, trots att vi fick lite gnäll om vilken grop vi valt, om hur vi mätte och om hur gropen var konstruerad. Vi tog inte åt oss utan fortsatte snällt trots elaka blickar.

Efter det var det middag nere i det Bejbomska köket, där det skedde diverse olyckor. Mer om detta vid ett senare tillfälle.

Nu har jag precis haft operations stund i min säng, då jag blev anställd som utdragare av sticka från Carins rumpa. Efter mycket om och men och en hel del aj, så lyckades jag med hjälp av en nål och en pincett dra ut en 1 cm lång sticka.


Detta är bildbevis, den smala delen längs fram är stickan, den lite bredare delen är pincetten, det röda carins naglar och fingrar. Golvet under är mitt golv.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0