för det första....

kära gud vad har jag gjort för att förtjäna all otur? så nu för att bedöva smärtan av
all otur tänker jag tycka lite synd om mig själv. 

för det första, varför blir jag aldrig frisk?

för det  andra varför gör euroshopper helt störda förpackningar. jag skulle ju bara göra estrellarycket
med pastapåsen och vips så ligger det pasta i hela köket, och till råga på allt var det ribbans pasta.

för det tredje, när jag väl skulle städa upp all pasta och är ambitiös och hämtar sopkvasten
går den av, kul. och till råga på allt var även detta ribbans sopkvast.

och för det fjärde vad hade jag gjort för att förtjäna en grotesk sticka i mitt baklår, näst intill rumpan, det gjorde förskräckligt ont och jag har knappt kunnat sitta ner på hela dagen. jag bad inte om det jag skulle bara göra en slidepoose på bänken i skolan.  tur att elin kan läkarkonster, och är fingerfärdig när det gäller nålar så hon fick ut den.

för det femte varför har halebop dragit 40 kr från mitt kontantkort, döda världen. jag lovar jag är inte värd allt det här, iallafall inte på en och samma dag. 


sicken otursdag
hejdååååå/ carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0