Torsk på tallin

Funderar på vad som händer ikväll och under hela helgen i allmänhet då jag och Joppeploppe tillbringar den här i Hallsberg. Först ut blir nog att bestämma middag, jag är lite sugen på strömming eller torsk med spenatsås. Men jag vet inte, det är så komplicerat.

Sen imorn ballar vi på höstrusket och sätter eventuellt ut kontroller åt Crister istället. Kan bli blött kallt och jobbigt. Men jag tycker ju om att träna... Noooot. Hahaha.

Nu ska jag fortsätta sms tracka Martin. På företagsekonomin under diverse disskusioner lyckades jag med att skicka 25 "riskku" 20 "you love riskku" och 20 "sexbomb sexbomb jag är din sexbomb. Nooot"  Undra vad det blir nu. Det kan bli kul.

Nu ska jag iväg och hångla
Elin

Kommentarer
Postat av: agnes

fuck you and jonas! ballar höstrusket? vad är det för sätt? akta nu ska jag lägga upp massa bilder på bd och jag det är dig jag menar på alla mina texter!!!!!

2008-11-14 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0