städning för fulla muggar

nu har jag kommit hem från skolvärlden och på en gång tog jag tag i städandet i våran lägenhet. vardagsrummet ser bara lite jävligt ut nu och köket är nästan helt återställt. som kryddan på moset tog vi även tag i akvariestädningen idag. det blev fiskarnas första städning under deras livstid, jag tror de är överlyckliga just nu. så nu slipper de simma runt i sitt egna bajsvatten och vi kan titta in i akvariumet utan att behöva kisa genom bruna väggar och gråbrunt vatten, woho! vi passade även på att möblera om lite i akvariumet så nu har det verkligen blivit ett lyft för Cajjan Och Sunken. Så just nu lever de livet i vattenvärlden!

snart ska pelin ner och svettas på en löparbana i kylan vilket jag slipper eftersom att min rygg inte vill må dåligt, i lööööw spricka i ryggen. men just nu i denna sekund känner jag att det är dags att dra ner till ica och köpa en ny diskborste, eftersom att olof har klagat på den + att vi städat akvariumet med den, sen har vi nog inte heller bytt sen i augusti när vi började? usch på oss.  / ceeyrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0