Pokerkväll i vårdby gård

Här sitter jag och har åkt ut två gånger under poker-spelandets gång. Det är bara att erkänna, jag ville itne att de andra skulle känna sig dåliga. Jag är egentligen bra. Bäst. Men både Jonas och Andreas skulle bli så himla ledsna om jag inte hade gjort det.

Gårdagen spenderades i tv-soffan och inne i Karlstad city på SF bio. Bond var inte fruktansvärt bra, sämre än väntat. Det var liksom ingen klar handling och han sa inte ens "My name is Bond, James Bond". Det var dåligt. Han åkte bara runt i världen och dödade massa människor.

Snart väntar lunch och efter det blir det nog ut i skogarna och grilla något. Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..

Elin

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va snällt att du offrar dig för mina bröder, så att de inte skulle bli ledsna. Hade du det bra i våran fina stad?

2008-11-03 @ 10:15:42
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0