måndag måndag

denna måndag har varit väldigt givande då vi både har pumpat muskler på styrkan vilket är en ovanlighet
och snackat lite gossip i vårat kök vilket inte är en ovanlighet. nu sitter jag här i elins härliga rum
och försöker få henne att tänka positivt inför hennes matteprov imorgon, vilket inte är det lättaste. själv skulle jag
roa kvällen med att sätta upp en hylla på min toalett, men jag har blivit blåst av ikea och fått för lite skruvar med, yes!
så jag skiter i det, så om någon sitter inne på några små söta skruvar får man gärna skicka dem till mig.
jag tror jag roar den nu unga kvällen till att lära Och att sitta och göra vattenpiruetter istället, på tal om Och så skulle vi ha
städat deras akvarium idag men det hann vi inte men, dagarna är så fullpackade så här års. jag tror det blir akvariestädning imorgon istället. för övrigt så har Cajjan blivit korkig och Sunken har blivit biff. nej nu kallar duschen och senare prison break! au revoir / carin


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi har ju skruvar:)

2008-11-04 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0