Johanna Pitt

Idag har Johanna återhämtat sig och börjat ställa krav på denna bloggen. Så som att vi borde uppdatera oftare. Attans säger jag, det är ju jobbigt att uppdatera en himla massa hela tiden. Det är nog därför Blondinbella har mer läsare än oss, hon skirver så ofta.

Dagens jobbigaste bestod av 6 st 200 meters intervaller, sen 3 st 400, sen återigen 6 st 200. Jag trodde på allvar att jag skulle svimma, kräkas och avlida samtidigt. Jag har nästan aldrig varit med om något så jobbigt. När vi sedan kom hem och ut ur duschen däckade jag i min säng och sov där tills mamma ringde och Jonas fick väcka mig. Hon hade varit uppe hos Perssons och lämnat blommor från oss. Trevligt : )

Efter väckningen var det bara att hoppa i superställsbyxorna och ulltröjan och raka spåret in till köket där Carin stått vid spisen efter en rejäl och välbehövlig röjning i vardagsrummet. Det som var verkligt imponerande var att hon inte varit delaktig i nersmutsandet, utan det var kvar sen valvakan och tillhörde för det mesta alla sunkiga killar. Maten som serverades var mamma Annikas köttfärssås och porriga Carins makaroner. Kanon gott.

Nu ska jag göra något annat, vad vet jag int. Kanske ica för att köpa nåogt mer att äta, det är nämligen allt jag orkar göra i nuläget.

Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Två hela inlägg, PÅ RAKEN där mitt namn näms. Måste vara rekord;) Tack så jättemycket för blommorna det var supergulligt<3

2008-11-13 @ 18:59:57
Postat av: *fniss*

va duktiga ni var på intervallerna idag tjejer!

2008-11-13 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0