höstrusket

Sen omsider anlände vi till höstrusket för att stanna en timma och nu är vi hemma igen.

Jag fortsätter Carins lista.

1. Jag kan hela Yrrol och Mean girls utantill
2. Jag klagar på saker andra gör fel fast jag gör samma fel själv.
3. Jag berättar saker minst en gång per sms, msn, (telefonsamtal) och i verkligheten om det är något spännande.
4. Jag målar naglarna och tar sedan bort nagellacket fort och målar om igen.
5. Jag har aldrig jeans.
6. Jag kommer ihåg reklamer jag sett på tv en gång skrämmande bra.
7. Jag har alltid håret uppsatt.

cajjsunk.blogg.se utmanar nu Blondinbella, Alex Schulman, Kenza, Kissie och Ebba von Sydow.

Sov gott alla söta snuttepullor.
Elin, med sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0