Hård dag.

Idag har vi tillbringat dagens första skolfria timmar på Magdas, där inhandlades en väska och en skjorta. Jag och Rebecca gick även till Kupan där vi köpte en jätte fin tröja till Carin i novemberklapp. Efter kupan trippen drog vi till Netto och köpte tvål och schampo så nu är jag utrustad.

Sen var det intervaller och styrka. Jag har aldrig sprunigt så fort som jag gjorde idag på intervallerna, det var sjukt.
På gymmet agerade Crister styrke-diktator och bossade runt oss på diverse övningar. Sjukt jobbigt, då jag blev tilldelad ryggtränings grejen med bandsakerna som hänger på ena väggen. Där låg jag i 40 min och gjorde diverse övningar. Träningsverk imorn ja.

Nu har vi pluggat matte (jag och Lollo P), men vi har även ätit middag och gjort en stor förändring i vårat kök.
Vi har nämligen dragit igång julpyntet. Ena väggen är numera en fondvägg täckt av rödmönstrat julpapper. I fönstret hänger det snöflingor i guld. Vi är värda en plats i Elle interiör.



Elin, med hjälp av Carin

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så mysigt ni har fått det! Riktig julstämning! Ha en mysig helg! Kram

2008-11-28 @ 08:43:32
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Och nu förstår jag varför brorsan frågade om tidningen heter bara Elle. Jag trodde att han menade den med kläder och mode i. ;)

2008-11-28 @ 08:44:21
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0