fredag

nu har jag lämnat joppe och pelin i neckmountain för att tillbringa helgen hemma tillsammans med mor, far och en broder. jag har just precis nu insett hur mycket jag har att göra i helgen, jag kommer avlida innan söndag.
sen kom jag på nu när jag kom hem till ett välstädat hem att jag glömt storstäda våran lägenhet, sorry elin och jonas.
men jag röjde faktiskt lite i vardagsrummet igår, så om ni bara springer ner med sopsäckarna och vädrar lite så kanske det duger för anders holm co ? förövrigt så är det pissigt väder ute och det är ruggigt kallt, jag funderar starkt på varm oboy nu under en lurvig filt nu tills fadern min ropar att det är middag.

sen har jag fortfarande ångest för den jävla engelskauppsatsen vi skrev i morse (nationellt prov) , eftersom att jag är så trög och blond (okej det är inget fel med att vara blond, men jag måste skylla på något) så att jag missuppfattar hela temat och får bara med halva temat, yes på den! hoppas det går vägen iallafall. ha en redigt mysig vendredi maintenant.

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0