Don't give up

Gårdagen belv relativt bloggbefriad då någon (jag) laddade ner PB åt någon (Carin) så att internet pungade sig.
Träningen bestod i alla fall av Kvarntorp, jag kände mig som ett kylskåp så efter två backar uppför, varav en och en halv var det gång i, så tog vi en tripp på golfbanan och jag stannade och grät lite för att jag var så dålig. Sen efter en mugg saft vid vätskekontrollen så gick jag och Jonas och satte oss i bussen. Carin var duktig och sprang mycket uppför:)

Sen åt vi fläskfile och saffranspasta till middag och jag blev nöjd och glad igen. Fick även fira Jonas-besöket med lite godis och kaffe, som jag drack för att visa Maria att jag inte var en mes. Men, jag fick rätt. Det slutade med att jag stängde av datorn och gick och la mig strax efter halv tolv. Damn you, kaffe. Haha.

Idag har jag varit vaken sen halv sex när Jonas gick upp för att göra sig i ordning. Halv sju åkte han och Rune till HUFVUDSTAAAADEN, och jag sov en halvtimma till innan jag gick till redovisningen. Där höll jag på att kissa på mig i nervositet och fjantade mig lite i en stund innan Sirkku och Bengt till slut fick mig att redovisa. Jag tror att det inte gick så dåligt, jag blev i alla fall inte samma färg som en kokt signalkräfta Utan mer likt en tecknad rosa gris.

Nu hoppas jag att Carin inte dödar mig för att detta var ett sånt där tråkigt och meningslöst inlägg, men jag tror att jag kan avstyra eventuellt styckmord. Förhoppningsvis.

Så länge jag lever,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0