TAGGA!

Idag skulle vi ha tränat med Walters, men sen var det så mycket snö att vi inte kunde parkera. Detta resuterade i 20 minuter jogg och sedan 30 minuter catch the flag, som avslutades med en pungkross.

Sen har vi varit inne i stan och shoppat lite. Madagaskar 2 har vi sett på också.

Nu sitter jag i soffan och försöker komma på ett sätt att hålla mig vaken på i ca 9 timmar till. Om två så tar vi bussen ner till city och SF bio. Där är det lussevaka med tre förhandsvisningar plus mat och överraskning (förmodligen en happy meal eller ett kinder ägg). Detta kan bli svårt, så jag funderar på att vila upp mig lite nu och dricka kaffe som en penis innan vi åker.


Elin+Joppe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0