jullov och ögoninflammation

som sagt jullov, och medan elin är hurtig och tränar på som en banan så ligger jag hemma i soffan halvdöd med ögoninflammation, underbart! speciellt de där stunderna då man endast ser en suddig gul sörja i ögonen, eller då det svider och kliar i ögonen så man helst av allt bara vill riva ut sina ögon, jag kanske håller på att bli blind? nej nu ska jag inte beklaga mig mera, det kunde ju ha varit värre, kunde ju ha haft munsår också. förövrigt så har min familj lämnat mig hemma ikväll då de själva trippade iväg på middag hemma hos tha familyy järvinen. så ikväll är det tacos, polly och dansbandskampen med mig själv i soffan som gäller, puss på den.

mina ögon liknar just nu väldigt mycket quasimodos ena öga, love it !


carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0